Administrativní práce a občasná správa prodejních automatů [Czech Republic]


 

$ads={1}

Pracovník dostane místo v kanceláři nad prodejnou, ze které bude vykonávat většinu své práce. Práce v prodejně zahrnuje vedení inventury, doplňování zboží, kontrola směn a dohlížení na provoz.
Část práce zahrnuje práce fakturanta, při které budete vystavovat faktury k velkoobchodním zakázkám, komunikovat s odběrateli a informovat výrobu o nových zakázkách.
Jednou z částí práce bude i občasná správa prodejních automatů v Praze.

Požadujeme:
Požadujeme zkušenosti s prací na PC (Excel,World), min. vzdělání střední s maturitou, příjemné vystupování, spolehlivost, pečlivost, řidičský průkaz B.
  • počet míst - 1
Nabízíme:
Firemní vozidlo, PC, mobilní telefon, spolehlivý zaměstnavatel

$ads={2}


 

.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Sponsored Ads

نموذج الاتصال